Omakase?

You have entered the internet just like in a restaurant.
In front of your computer, you start  reading the menu. You explore the portfolio of graphic designers, illustrators and the list is so long that at some point your hunger is gone.
Yet you were so hungry. The hunger to communicate your brand.
Here it works in a different way. It happens just like in the best Japanese restaurants where the customer can ask for omakase, which means more like "I'll leave it to you".
And the "you" is me. The Chef.
In my kitchen you’ll find all the ingredients and for over 20 years I’ve perfected my recipes with logic and consistency, never by accident.
I listen to your voice and I recognize your reactions. I'll look out to see what the weather’s like and will serve you a draft, as first taste.
After the first run, I’ll try to transmit the goodness of the second layout and will do everything to prepare a great "Best of all".
I won’t be alone. All together many chefs will cook with me: web designers, photographers, illustrators, copywriters and printers who know and share my ideas.
Recipes that will be able to maintain over time the same taste, beyond and above the current trends.
And you’ll see that you’re in for something unique, created just for you, for your brand and for the appetite of your customers. With an eye on your budget.

Now that you know how the way it works, you may order your omakase.

 

Sei entrato in internet proprio come in un ristorante.
Davanti al tuo computer, cominci a leggere i menu. Sfogli portfolio di grafici, designer, illustratori, e la lista è talmente lunga che a un certo punto ti passa la fame.
Eppure ne avevi così tanta. La fame di comunicare il tuo brand.
Qui la cosa funziona in modo diverso. Succede come nei migliori ristoranti giapponesi, in cui il cliente può chiedere l’omakase, che significa più o meno “lascio fare a te”.
Dove “te” sono io. Il cuoco.
La mia cucina ha tutti gli ingredienti e da oltre 20 anni perfeziono le mie ricette con logica e coerenza, mai per caso.
Ascolterò la tua voce, peserò le tue reazioni. Lancerò uno sguardo fuori per vedere che tempo fa e ti servirò una bozza, un primo assaggio.
Dopo il primo visual, cercherò di trasmetterti la bontà del secondo layout, e farò di tutto per prepararti un ottimo “dulcis in fundo”.
Non sarò solo. Insieme a me cucineranno tanti chef: web designer, fotografi, illustratori, copywriter e tipografi che conoscono e condividono le mie idee.
Ricette in grado di conservare nel tempo lo stesso sapore, al di là e al di sopra delle mode del momento.
E stai certo, avrai gustato qualcosa di unico, pensato solo per te, per il tuo brand e per l’appetito dei tuoi clienti. Con un occhio di riguardo al tuo budget.

Ora che sai come funziona, puoi ordinare il tuo omakase.

My Partners